چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
درباره مدیریت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
نوشته های بیشتر از مدیریت
Your style is very unique in comparison to other people I’ve read stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this web site.
You’re so cool! I do not suppose I have read through a single thing like this before. So good to find somebody with unique thoughts on this subject. Seriously.. many thanks for starting this up. This web site is something that is required on the internet, someone with a bit of originality.
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up and also the rest of the site is extremely good.
This is a topic that is near to my heart… Many thanks! Where can I find the contact details for questions?
Spot on with this write-up, I absolutely think this site needs a great deal more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the advice!