چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
درباره مدیریت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
نوشته های بیشتر از مدیریت
Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thanks for supplying this info.
Having read this I thought it was really informative. I appreciate you taking the time and effort to put this information together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!
There is definately a great deal to know about this subject. I love all of the points you have made.
Aw, this was an exceptionally nice post. Finding the time and actual effort to generate a good article… but what can I say… I put things off a whole lot and don’t seem to get nearly anything done.