پادکست 3: استارت آپ های جدید و اتفاقات عجیب

قبل از هر چیز پیشنهاد میکنم حتما مقالهی چرا بیشتر فروشگاههای اینترنتی در ابتدای راه شکست میخورند؟ را بخوانید و به هر چهار نکتهی ارائه شده در این مقاله توجه کنید. به صورت خلاصه پیشنهاد میکنم که سایت شما حداقل در ابتدای راه یک فروشگاه تخصصی باشد.این خیلی مهم است که شما بتوانید تمایز فروشگاه خود را در یک جمله بیان کنید. اگر شما فقط یک فروشگاه اینترنتی باشید، میشوید یکی مثل همه و چرا باید یک نفر فروشگاههای مورد اعتماد را رها کند و از شما خرید کند؟!
سایت شما باید در نسخهی نهایی باشد: قبل از آنکه اولین مشتری را به سایت خود دعوت کنید، سایت شما باید کامل شده باشد، یعنی فرایند خرید به صورت کامل انجام شود، تمام لینکها به درستی کار کنند. هیچ متن و محصول نمونهای در سایت نباشد و در حقیقت سایت از حالت دمو به صورت کامل – تاکید میکنم کامل – خارج شده باشد. همچنین سایت باید تجربهی کاربری بسیار خوبی داشته باشد. در این مورد پیشنهاد میکنم حتما مقالهی ترفندهای UX برای بهبود فروشگاه اینترنتی را بخوانید.
یک پیشنهاد ویژه داشته باشید: برای اینکه بتوانید کاربر را به خرید ترقیب کنید، باید پیشنهاد ویژهای برای برای او داشته باشید، یک پیشنهاد رد نشدنی. در هر کسب و کاری که هستید حتما محصول ویژهای را میتوانید پیدا کنید که در سایتهای دیگر نیست یا محصولی که خیلی مورد نیاز کاربران شما است. برای این محصول محتوای فوقالعادهای آماده کنید. این محتوا میتواند شامل معرفی کامل آن در صفحه محصول، ارائه آموزش کار با این محصول و ساخت آموزش ویدئویی یا تصویری باشد. همین محصول میتواند هدف فروش شما بشود یعنی به جای اینکه بگویید، میخواهم فروشگاهم فروش داشته باشد بگویید میخواهم این محصول را از طریق فروشگاه بفروشم. این محصول باید با قیمت و شرایطی خاص فروخته شود مثلا یک تخفیف ویژه داشته باشد یا خرید آن همراه با یک پکیج هدیه باشد. شما باید یک پیشنهاد ردنشدنی برای مخاطبان خود داشته باشید.
قبل از هر چیز پیشنهاد میکنم حتما مقالهی چرا بیشتر فروشگاههای اینترنتی در ابتدای راه شکست میخورند؟ را بخوانید و به هر چهار نکتهی ارائه شده در این مقاله توجه کنید. به صورت خلاصه پیشنهاد میکنم که سایت شما حداقل در ابتدای راه یک فروشگاه تخصصی باشد.این خیلی مهم است که شما بتوانید تمایز فروشگاه خود را در یک جمله بیان کنید. اگر شما فقط یک فروشگاه اینترنتی باشید، میشوید یکی مثل همه و چرا باید یک نفر فروشگاههای مورد اعتماد را رها کند و از شما خرید کند؟!
سایت شما باید در نسخهی نهایی باشد: قبل از آنکه اولین مشتری را به سایت خود دعوت کنید، سایت شما باید کامل شده باشد، یعنی فرایند خرید به صورت کامل انجام شود، تمام لینکها به درستی کار کنند. هیچ متن و محصول نمونهای در سایت نباشد و در حقیقت سایت از حالت دمو به صورت کامل – تاکید میکنم کامل – خارج شده باشد. همچنین سایت باید تجربهی کاربری بسیار خوبی داشته باشد. در این مورد پیشنهاد میکنم حتما مقالهی ترفندهای UX برای بهبود فروشگاه اینترنتی را بخوانید.
یک پیشنهاد ویژه داشته باشید: برای اینکه بتوانید کاربر را به خرید ترقیب کنید، باید پیشنهاد ویژهای برای برای او داشته باشید، یک پیشنهاد رد نشدنی. در هر کسب و کاری که هستید حتما محصول ویژهای را میتوانید پیدا کنید که در سایتهای دیگر نیست یا محصولی که خیلی مورد نیاز کاربران شما است. برای این محصول محتوای فوقالعادهای آماده کنید. این محتوا میتواند شامل معرفی کامل آن در صفحه محصول، ارائه آموزش کار با این محصول و ساخت آموزش ویدئویی یا تصویری باشد. همین محصول میتواند هدف فروش شما بشود یعنی به جای اینکه بگویید، میخواهم فروشگاهم فروش داشته باشد بگویید میخواهم این محصول را از طریق فروشگاه بفروشم. این محصول باید با قیمت و شرایطی خاص فروخته شود مثلا یک تخفیف ویژه داشته باشد یا خرید آن همراه با یک پکیج هدیه باشد. شما باید یک پیشنهاد ردنشدنی برای مخاطبان خود داشته باشید.
درباره مدیریت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
نوشته های بیشتر از مدیریتمطالب زیر را حتما مطالعه کنید
پادکست 2: استارت آپ های شکست خورده
پادکست 1: رخدادهای داغ استارت آپ ها
2351 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
Your blog is always a highlight of my day
Your posts always make me feel like I’m not alone in my struggles and insecurities Thank you for sharing your own experiences and making me feel understood
First of all, diluted with a fair amount of empathy, rational thinking is perfect for the realization of favorable prospects. The task of the organization, in particular, the boundary of personnel training leaves no chance for standard approaches.
This is a topic that is near to my heart… Cheers! Where are your contact details though?
Your writing is so eloquent and engaging You have a gift for connecting with your readers and making us feel understood